Robert Scholma

Voorzitter

Ik ben sinds kort 65, ik heb enige ervaring binnen GroenLinks in Zwolle en heb de nodige bestuurlijke ervaring. Die kennis en ervaring wil ik de komende drie jaar graag inzetten voor GroenLinks en/in onze mooie provincie! Al had ik niet de ambitie om voorzitter te worden, ik heb zeker ambitie nu ik het ben! Ik wil graag met de leden werken aan een bruisend, verjongd en vitaal GroenLinks.

Ik heb veel waardering voor de vitaliteit die er al is, maar er is meer nodig: meer actieve leden, meer verjonging, een grotere reële en virtuele zichtbaarheid in Overijssel. GroenLinks heeft een relevant programma voor ons land, en zeker ook voor Overijssel, tot in de haarvaten van de provincie, de kleine kernen.

Wil je daar aan meewerken? Kijk hoe je plaatselijk mee kunt doen! Er is ALTIJD behoefte aan actieve, betrokken leden! Wil je je kwaliteiten breder inzetten? Neem dan eens contact met mij op via robertscholma@hotmail.com of 06-21287670.

Het bestuur is op zoek naar mensen die zich met name willen inzetten op terreinen van Communicatie & Campagne! Ook zoeken we nu al naar mensen die mee willen werken aan de voorbereiding van de verkiezingen van de Provinciale Staten in maart 2019: in de programmacommissie, in de kandidatencommissie, op de verkiezingslijst.

Wil je daar meer van weten of wil je je alvast ergens (voorlopig) voor aanmelden: laat het ons weten! Wil je eens kennis maken met het werk in de Provinciale Staten? Ook dat kunnen we voor je regelen. Want we zien het scherp voor ons: we gaan groeien (we rekenen als bestuur op een verdubbeling t.o.v. de laatste gemeenteraad- en PS-verkiezingen) en daarom geldt: doe mee! Want er zijn veel & goede mensen nodig.

Laat van je horen, laat je zien!