Lucas Brinkhuis

"GroenLinks durft te kiezen. Niet voor de vervuilers en vertragers, maar voor verandering. Voor een toekomstbestendig, natuurlijk en levendig Overijssel.

Woensdag 15 maart zijn er verkiezingen voor de provincies, de Eerste Kamer en het Waterschap. We kunnen ervoor kiezen om Overijssel groener en socialer te maken.

Onze plannen liggen klaar. We willen wonen betaalbaar maken, de klimaatdoelen halen en de natuur versterken. Waar we nog meer voor staan de komende vier jaar? Dat lees je in dit verkiezingsprogramma. Een verkiezingsprogramma dat is gericht op de toekomst, uit zorg voor alle mensen en voor natuur, landschap en milieu in onze mooie provincie.

Samen kunnen wij deze opgave aan, samen maken we van Overijssel die inclusieve, sociale provincie voor iedereen."

Lucas Brinkhuis
Lijsttrekker GroenLinks Overijssel

In deze video vertelt kandidaat Lennart Hartman over onze plannen. We kunnen ervoor kiezen om Overijssel groener en socialer te maken, nu en in de toekomst.

Stem 15 maart voor een groen en sociaal Overijssel.

Stem GroenLinks Overijssel.